Rimdalens Kennels forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lite sent men aldrig Stort Grattis till E- Kullens 5- års dag

Gå ner

Lite sent men aldrig Stort Grattis till E- Kullens 5- års dag Empty Lite sent men aldrig Stort Grattis till E- Kullens 5- års dag

Inlägg  Håkan lör aug 14, 2010 9:38 pm

Jag och Emir firade naturligtvis vår 5-års-dag ihop som det:

Jakt radar par vi är ihop:D Dog Dog Dog Hund: S57991/2005 Rimdalens Emir Födelsedatum: 2005-08-09

Ingen kan fira denna dag som vi gör ihop!! Jag och Emir tar dagen som den kommer och stressar inte upp oss över,eftersök,jakt,lugn hemmamiljö i soffan,eller vid sängkanten och kontakt med husses och mattes ben Very Happy OBS KÖTTBEN Shocked

Hänvisning till MH test hund : Att må bra med sin Husse och Matte!!Jag säjer som Henrik:
Jag lever med min hund som en hund!!! Very Happy Very Happy Faan Henrik om jag har haft dig som valpköpare!!!

AMA och EMIR men jag är helt på det klara att nyblivna valpköpare ger allt!!!

Att ha självförtroende mot andra aggressiva hanhundar,och koppla av och ignorera dessa,(svår uppgift då jag själv inte kan motivera min han hund ang dessa kvaliteter)

Hatar översittare och kommer alltid att gå i konflikt mot dessa personer och hundar Evil or Very Mad Laughing

Tror att SSKK och dess följeslagare fått en känga av min bestamda åsikt Very Happy

Man får det man förtjänar Very Happy

Jag har en MYCKET DUKTIG JAKTHUND OCH DEN BÄSTA I SVERIGE sunny sunny
TACKA FAAN ATT JAG FIRAR Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Dog Dog

Lone Rolling Eyes Rolling Eyes

Mycket nu eller Basketball Basketball

Ho Ho!!






Håkan

Antal inlägg : 208
Join date : 10-03-03
Age : 60
Ort : Gimo

Till överst på sidan Gå ner

Lite sent men aldrig Stort Grattis till E- Kullens 5- års dag Empty Sv: Lite sent men aldrig Stort Grattis till E- Kullens 5- års dag

Inlägg  Magnus sön aug 15, 2010 2:58 am

grattis emir
mvh
jelsa mia magnus o nova

Magnus
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet