Vem skall övernatta i stuga
+3
Leif K
Håkan
Lone Rimdal
7 posters
Sida 1 av 1
Vem skall övernatta i stuga
På träffen finns möjlighet att övernatta i en stuga, fast det finns bara plats till 12 personer.
Först till kvarn--- Skriv här hur du tänkar övernatta och om du vill bo i stugan.
Mvh Lone
Först till kvarn--- Skriv här hur du tänkar övernatta och om du vill bo i stugan.
Mvh Lone
Sv: Vem skall övernatta i stuga
För min del spelar det ingen roll men jaktstugan är fin och finns det plats så tar jag den.Skönt med dusch
Tältet åker oxå med
Tältet åker oxå med
Håkan- Antal inlägg : 208
Hej
Jag tar gärna en plats i stugan om det går bra
Mvh / Leif
Jag tar gärna en plats i stugan om det går bra
Mvh / Leif
Leif K- Antal inlägg : 5
Ska ni va VID Åda Trosa fanken da kanske man komma och hälsa på en sväng är ju typ 20min bort bara ju kanske jag och sigge tar en trip och kollar
daniel- Antal inlägg : 67
övernattning
Hej
Jag tänkte övernatta med Lesnik, sker det sambokning eller ska jag boka själv då som jag förstått det inte blir i någon jaktstuga utan på vandrarhem "Gamla Mejeriet i Skebokvarn"?
Mvh / Johan
Jag tänkte övernatta med Lesnik, sker det sambokning eller ska jag boka själv då som jag förstått det inte blir i någon jaktstuga utan på vandrarhem "Gamla Mejeriet i Skebokvarn"?
Mvh / Johan
Lesnik- Gäst
Hej Johan.
Anledningen till att jag frågade på forumet var för att få ett litet överblick över hur många som vill sova på vandrarhemmet, det är billigare om flera kan dela på ett fler bäddsrum.
Sen kommer jag att skriva till vandrahemmet för att höra hur de vill att vi skall gå till väga, om vi skall göra egna beställningar eller om vi/ jag kan göra det för oss gemensamt.
Jag återkommer när jag vet mera, men det är viktigt att folk fortsättar att skriva hur de tänkar övernatta
Anledningen till att jag frågade på forumet var för att få ett litet överblick över hur många som vill sova på vandrarhemmet, det är billigare om flera kan dela på ett fler bäddsrum.
Sen kommer jag att skriva till vandrahemmet för att höra hur de vill att vi skall gå till väga, om vi skall göra egna beställningar eller om vi/ jag kan göra det för oss gemensamt.
Jag återkommer när jag vet mera, men det är viktigt att folk fortsättar att skriva hur de tänkar övernatta
Övernattning
Jag övernattar gärna på vandrarhemmet om det finns plats.
Henrik- Antal inlägg : 70
Jag överenattar oxå gärna på vandrarhemmet.
Andreas
Andreas
Andreas/Laska- Antal inlägg : 110
Re: Vem skall övernatta i stuga
Jag Kácer önskar ett dubbelrum till mina två mattar, husse och jag får sova i husvagnen för husse snarkar så förskräckligt. (lör-sön)
kácer- Antal inlägg : 4
Tänkte bara kolla hur det blir med vandrarhemet. Har du fått något svar ifrån dom Lone?
Andreas
Andreas
Andreas/Laska- Antal inlägg : 110
Perfekt Lone!
Jag kommer på fredags eftermiddagen/kvällningen och gör mig hemmastadd.Hoppas att kylen är STOR så att vi får plats med maten.Gjort upp med ICAsvågern och han beställer 10kg potatissallad samt diverse till fredag.Vildsvin lägger jag i marinad på onsdagkväll.
Vi ses då!
Jag kommer på fredags eftermiddagen/kvällningen och gör mig hemmastadd.Hoppas att kylen är STOR så att vi får plats med maten.Gjort upp med ICAsvågern och han beställer 10kg potatissallad samt diverse till fredag.Vildsvin lägger jag i marinad på onsdagkväll.
Vi ses då!
Håkan- Antal inlägg : 208
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet